Lekker relaxen aan het zwembad en op het strand

11 augustus 2016 - Cartagena De Indias (Distrito Turístico Y Cultural), Colombia

Onze laatste dag in Cartagena brengen we luierend door aan het zwembad en op het strand. Beetje uitslapen, rustig ontbijten en dan op zoek naar een schaduw-plekje aan het zwembad. Rond het middag-uur begint het te regenen! Na een half uur is het tropisch buitje over maar blijft het wel bewolkt. De jongens willen chillen op hun kamer maar wij besluiten toch nog een paar uurtjes naar het strand te gaan. Omdat de zon niet schijnt is het daar goed uit te houden. We installeren ons in een stoeltje en bestellen een lekker bordje vers fruit. We denken Marta te herkennen, bij haar kochten we 14 jaar geleden elke dag een bord vers fruit op het strand. Zou zij het inderdaad zijn? Helaas vergeten te vragen hoe ze heet, dus we zullen er niet achter komen.

Aan het einde van de middag begint het hevig te regenen en te onweren. De bui duurt een paar uurtjes en alle straten lopen volledig onder water. De regenbui is een goede reden om de koffers alvast in te pakken. Morgen vertrekken we namelijk weer richting Bogota. Onze laatste stop voordat we maandag naar huis vliegen.

s 'Avonds nemen we een taxi naar de oude stad en eten we voor de laatste keer in ons favoriete restaurant. De straten van Cartagena staan helemaal blank, soms zo hoog dat auto's er niet doorheen kunnen!

1. Ria ploumen:
    13 augustus 2016
    Nog een paar dagen ,en dan zit het er weer op,Jullie hebben veel gezien,ook intresand voor de kids,Weer mooie foto's ,fruit ziet goed uit,xxxxgr,
  2. Bets:
    13 augustus 2016
    Nog even genieten,!!
    Fruit ziet er heerlijk uit,
    Ja Jammer dat jullie vergeten zijn te vragen of het die zelfde
    Marta was van 14 jaar terug!
    Goeie vlucht terug naar Bogota
    Liefs papa mama