Met een omweg terug naar huis

15 augustus 2016 - Bogotá, Colombia

Als we wakker worden zien we een mail van KLM dat onze vlucht van Parijs naar Amsterdam is geannuleerd! Direct na het ontbijt bellen we met KLM en horen we dat alle verdere vluchten naar Amsterdam helemaal vol zitten. Optie is om eerder op de dag eerst naar Lima (Peru) te vliegen en vandaar rechstreeks naar Amsterdam. Aankomsttijd en Nederland is dan nagenoeg gelijk. We moeten alleen iets eerder weg uit Bogota vandaag, maar dat maakt niet uit want de koffers zijn al gepakt.

Om 11.15 uur is de taxi er en vertrekken we richting de luchthaven. Alles verloopt soepel en ook de overstap in Lima gaat goed, ondanks de vrij korte overstaptijd. De reis van Lima naar Amsterdam is een lange reis, met vreselijk veel turbulentie boven het Andesgebergte, maar we landen op tijd op Schiphol! Daar wacht ons echter de volgende "verrassing" ... al onze bagage staat nog in Lima! Verwachting is dat deze donderdag of vrijdag in Son afgeleverd wordt! Behoorlijk balen, maar niets aan te doen. Met niet meer dan een handtas en een rugzak komen we om 6 uur in de avond in Son aan!

Het was een bijzondere en indrukwekkende, soms ook spannende reis met veel uitersten door het geboorteland van de kinderen. Het was mooi en speciaal om terug te gaan maar ook fijn om weer thuis te komen!

1. Irene:
    17 augustus 2016
    Fijn dat jullie weer veilig in Son zijn.

Spreek jullie snel.

Liefs,